Kit bypass pentru pompa de motorina CP4 de pe motoarele TDI
- Transport Gratuit la comenzile mai mari de 300lei.
- Livrare in 24-48h. Shipping & Return
CP4 este pompa de injecție de combustibil care este instalată pe a doua generație 3.0 TDI și 2.0L TDI, plus aproape orice motor common rail care utilizează pompa cp4.
Pompa de înaltă presiune Bosch CP4 este utilizată pe mai multe mărci de mașini, în special pe motoarele diesel common rail. Această pompă a fost folosită pe o gamă largă de vehicule fabricate de diverse mărci, în principal între 2007 și 2020. Printre mărcile de mașini pe care se găsește pompa Bosch CP4 se numără:
1. Grupul Volkswagen (VW, Audi, Seat, Skoda)
• VW Passat, Golf, Touareg
• Audi A4, A6, Q7
• Skoda Superb, Octavia
• Seat Leon, Exeo
2. BMW
• Modele echipate cu motoare diesel de 2,0 si 3,0 litri.
3. Ford
• Ford F-250, F-350 și alte modele echipate cu motoare Power Stroke (mai ales în SUA).
4. General Motors (Chevrolet, GMC)
• Modele echipate cu motor Duramax (în mare parte camioane, precum Chevrolet Silverado și GMC Sierra).
5. Mercedes-Benz
• Motoare diesel, inclusiv modele din clasa C, E și ML.
6. Jeep
• Jeep Grand Cherokee echipat cu motor diesel.
7. Fiat
• Modele echipate cu motoare diesel JTD/MultiJet.
Această pompă de injecție folosește doar alimentarea cu combustibil pentru lubrifiere, motorina curge mai întâi în capătul inferior al pompei pentru a lubrifia arborele cu came, rolele, dispozitivele de ridicare și bucșele înainte ca motorina să curgă până la supapa de dozare pentru a fi utilizată pentru injecție. Din păcate, CP4 poate fi destul de sensibil la calitatea combustibilului. Dacă are loc contaminarea și unul dintre role se blochează, pompa va începe să facă așchii de metal în capătul inferior. Pe măsură ce CP4 continuă să pompeze, acum pompează motorină contaminată cu așchii de metal prin supapa de dozare și în restul sistemului de injecție. Când apare această defecțiune, CP4, injectoarele, șine de combustibil, senzorul de presiune șină, supapa de control al presiunii, conductele de înaltă presiune, liniile de retur injector, liniile rezervorului și modulul de combustibil vor trebui să fie toate înlocuite. Acest kit nu previne apariția unei defecțiuni, dar izolează sursa de lubrifiere a CP4 de alimentarea cu combustibil de injecție și previne deteriorarea tuturor celorlalte componente ale sistemului de injecție. Datorită modului în care supapa de dozare este izolată și are propria sa alimentare cu acest kit, acum, în cazul unei defecțiuni, vor trebui înlocuite doar CP4 și filtrul de retur. Acest kit se va potrivi vehiculelor echipate TDI cu CPNB, CNRA, CNRB, CATA, CBEA, CJAA, CKRA, CUAA, CAGA, CAHA și multe alte coduri de motor. Nu este nevoie de reglaj pentru o funcționare corectă, funcționează și cu vehicule care au fost deja reglate.
Setul include toate piesele necesare pentru a fi montate, oringuri, conducte, filtru , adaptor si instructiuni de montare. Operatiunea de montare dureaza 15 minute. Daca esti indeajuns de priceput se poate monta fara ajutorul unui mecanic. Flansa adaptoare este fabricata din alu7075, un material cu o rezistenta mare la stres mecanic si temperaturi inalte. Piesa este construita cu o precizie de 0.01 mm si respecta toate cotele si toleraantele de fabrica.